Rahsia Main Nombor 4D

19 comments:

  1. dulu saya ada langgan dan bayar RM110 sampai sekarang tak dapat formula tu, entah lah mungkin dah kena tipu gamaknya

    ReplyDelete
  2. memang penipu kalau berhasil sendiri gunalah kan dah kaya raya buat apa lagi minta duit orang bayar kod itu ....

    ReplyDelete
  3. ye ke tak jadi la aku nak beli

    ReplyDelete
  4. lahanat nie penipu... jgn sesiapa bank in kt duit dlm akuan dia nie... akaun dia ni akaun loan bank, jd sesiapa yg bank in ibarat bayar duit pinjaman dia kt bank...lahanat!

    ReplyDelete
  5. 42u.com sama penipu juge ke?

    ReplyDelete
  6. mcm mn nak beli...!

    ReplyDelete
  7. kalu kau btl org dpt kena buat apa kau jual,bg org cuba d b org akn pcy,setakat gambar semua org bileh buat,

    ReplyDelete
  8. btol ke nie? lgpon formula nie digunakan pd thun 2009 je,skrg dah 2o12.dah xleh guna wat pe nak iklankan?? kalau aku beli xkena lgsung cane plak?

    ReplyDelete
  9. Mengikut kajian rambang saya boleh dikatakan semua perniagaan yg meminta kita masuk duit dlm akaun pengiklan terlebih dahulu 80% semuanya penipu. Mereka memanipulasi minda bawah sedar kita dengan banyak bercerita tentang kebaikan,kelebihan ,keuntungan dan macam macam lagilah. Mereka mengambil kesempatan sepenuhnya perhubungan maya ini untuk menipu. Setakat strategi macam tu kita pun boleh buat tetapi kita ini fikirkan keberkatan hidup akibat makan wang hasil kerja yg tak dibenarkan syarak. Rasanya kalaulah nak bina laman web itu senang dan free dah tentu kebanyakan kita terdorong untuk menipu.Tak susah untuk nak tau sesuatu benda itu penipu atau benar . . . .Kita cuma tanya gerak hati@instinct kita dan cuba fikir secara empathy iaitu KALAU AKU JADI SI DIA ITU . . .adakah ruang dan peluang untuk kita menipu. Kalau ada janganlah sertai,ikut atau beli tanpa ada black and white yg kukuh. Kadang kadang ada black and white pun ada juga orang berani gamble menipu sebab bila dah dapat duit yg banyak ada ruang dan peluang untuk menyorok identiti atau melarikan diri. Sebab itu jangan tamak. Orang tamak selu rugi. Lagi satu WHAT GOES AROUND COME AROUND . . . . maknanya nasib diri kita tertipu itu ada kaitan dengan hukum karma iaitu hari ini kita buat orang rugi . . .Esok orang pula buat kita jadi rugi . . .CUMA KEADAAN INSIDEN SAJA BERBEZA TAPI HAKIKAT KERUGIAN YG SAMA JUGA. Kalau kita ni jenis tak pernah tipu orang tapi tertipu juga maka ini pun pasti wajib ada hikmahnya. . .Apakah hikmahnya kita saja yang tahu. Tepuk dada dan tanya diri sendiri secara jujur maka dapatlah jawapannya.

    ReplyDelete
  10. sebenarnye suma ramalan no ekor samada yg dijual online atau di kaki lima suma penipu...cuba fikir lojik,kalo betol sofware tu betul,watpe dia jual..baik dia guna untuk diri dia je.lagi untung....1 lagi tak payah la main no ekor...syarikat nombor ni dah cipta komputer yg mana no. yang korang beli tu,dia akan ubah jawapan...cuma skali2 dia akan wat korang rasa ada peluang,dia adjust la korang bg menang special ke,starter ke....kat msia ni ramai boleh teka no dgn tepat,tp tu suma sia2 sebab jawapan telah diubah2

    ReplyDelete
  11. saya nombor baik.punya mahu kena email 2718428@gmail.com

    ReplyDelete
  12. besok punya m4 sahaja"""5127,5027,5026,5216

    ReplyDelete
  13. apalah you orang suka sangat main no kan simpan lebih baik duit tu lama lama lama lama banyak banyak lah duit tu tak faham faham lagi ke berapa kali lagi nak cakap jangan marah

    ReplyDelete
  14. Dah terang2 kwn2 diatas ckp penipu bohong jgn terpedaya,masih ada lg yg bodoh nk tanya mcm mn nk beli..hairan2

    ReplyDelete
  15. Yang masih nak beli tu mmg bodoh.. haha..
    nak cakap dekat telinga kuat2 kot..
    knpe nak jual lg benda tu kalau sendiri dah ada formula nak kaya.. aduii.. manipulasi!

    ReplyDelete
  16. Sya tak masuk mana2 pihak setiap kejadian, perbuatan baik mahupun buruk , haram mahupun halal pasti ada sebab yng munasabah. Ini lah dipanggilnya manusia tidak lepas dari mencuba. Kita selalunya tertarik kpada yng cepat, mudah dan keuntungan daripada lambat , sukar dan keuntungan . Ini lah falsafah idup. Dari apa yg kita lihat atau buat hanya satu tujuan iaitu keuntungan . Setiap keuntungan mesti ada pelaburan walau pun atas nama pekerja . Kita kena kerja dahulu bru dapat byaran . Manusia kini dah trlalu taksub dgan judi ekor sbab ianya senang tpi x semestinya brhasil iaitu nisbah 10/90. Pendapat saya , pelaburan yang kita labur 4 kali smmgu tukar kpada brniaga yng kurang modalnya seperti mlm, insuran, pelaburan, peniaga kecil atau ada lain2 bisness yng telah diiktiraf bleh dapat keuntungan. Segala yg dmiliki biarlah dari berkat usaha yang setimpal dengan keuntungan.

    ReplyDelete